minibloggena

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Flappy bird

Av Cezee - 9 februari 2014 17:04

Hej! De flesta av er har säkert spelat flappy bird, ett jätte-irriterande spel där man är en fågel som ska igenom sakimojser..
Det är ju så sjukt irriterande när man dör eller hur? Plus att man blir beroende! (På riktigt!!)
Man det är också lite charmen med spelet (nu kände jag mej som en 60-åring)..

Det har nu kommit en uppdatering.. Jag uppdaterade och jag säger bara en sak ..:
GÖR DET INTE!!!!!!!! Bara gör det inte!!! Det blir inte samma spel längre, på nya uppdateringen är det ingenting att få 8 poäng. Det är jättetråkigt! Också ser allt mycket mer "klumpigt ut"..

Men så att ni vet det bara, för det går ju inte att få tillbaka det gamla om ni uppdaterar det..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cezee - 6 oktober 2014 18:13

Emh.. Jaha jag hade tänkt försöka komma igång med bloggandet igen då.. Jaaaa, har typ glömt hur man gör haha nejmen idag har jag vart i skolan..? Vi alla vet vilken hemsk dag måndag är ...

Av Cezee - 23 februari 2014 19:44

Har gått o blivit en foooer!! :DD nejmen dom är bara så BÄST! Heh.. Vad gör ni då?? :))) min pappa åkte Vasaloppet idag ;D haha, duktig pappa!! Vi ska välja morderna språk nu i år och jag tror jag ska välja så här: 1. Franska 2. Tyska 3. Span...

Av Cezee - 18 februari 2014 19:39


Hej, nu idag då så  började vi läsa om judendomen och det leder en ju såklart till andra världskriget och det var ju inget kul, så so-lektionerna var ganska hemska idag! Men efter skolan skulle jag igentligen hem o plugga men jag följde med lilla maj...

...

Av Cezee - 16 februari 2014 16:08

hejsan nu har vi åkt i ganska många timmar ( 5 ) 

Av Cezee - 16 februari 2014 11:37

Hejsan, nu är jag på väg hem från Stockholm då, det var jättemysigt! Min kusin är så gullig! Jag har ju inte bloggat så mycket, med det har varit för att jag inte har haft tid hel enkelt! I morgon börjar ju skolan och ja,, jag vet inte riktigt om j...

Presentation


Hallau!
Jag ä mellan 10-13 år och kommer blogga om allt mellan himmel o jord ;)

Fråga mig något!

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal tror du att jag är?
 5-9
 10
 11
 12
 13
 14

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards