minibloggena

Alla inlägg under december 2013

Av Cezee - 20 december 2013 11:24




hej! Nu är det gjort! Det gick ganska bra, men de flesta andra var bättre (enligt mej). Fast Moa var ju bra så klart 

Så här kännde jag mej:

jag åker till Afrika idag!!! Resfeber!! Vi fick nyss veta att vi inte alls skulle åka från Landvetter till Arlanda...

JAG SKA ÅKA FRÅN LANVETTER TILL LONDON!!!!!!!!!!LONDON LONDON LONDON!!!!!!!och därifrån ska vi åka bussney-class (eller hur det stavas)!! Iiiiiiiiii!! 


så kommer blogga igen när jag kommer hem!


Av Cezee - 19 december 2013 17:11

 hej hej! Idag hade vi rep för julavslutningen, jag o Moa ska ju uppträda, jag spelar piano+sjunger, hon sjunger. pepparkaksgubbarna.. 

 


Imorron gäller det!! Vi får inte skämma ut osS för halva skolan!.. Det kommer vi säkert ändå lyckas med.. Men vi fokuserar på det bra! Våra kompisar kommer inte skämma ut sig!... God for you? 



aa, jag ska nog göra min blogg lite juligare! Jag firar ju liksom jul idag.

men det kommer ju ändå bli ganska awsome att fira jul i Afrika!! Fatta va coolt!! 

Jag vet! Ni kan ju skriva kommentarer om hur/var ni ska fira jul i år! Elle nått kul eller pinsamt julminne! 

 

Vi vi kan ha en tävling! Den som har pinsammast/bästa julminne länkar jag till deras blogg/hemsida!! Det blir kul!?


 Sätt igång vett ja!!

Av Cezee - 18 december 2013 18:38



Hallå hallu! Idag följde jag med maize hem efter skolan 




men i skolan ialla fall så fick vi veta att vi bara skulle uppträda för år 4-7 på julavslutningen. Och det är skönt, så nu vet

vi :-)


annars har det faktiskt inte hänt nått mer kul/spännande idag.....

förutom 

at jag och maize träffade två från vår gamla skola på bussen på väg hem..

men inget mer.

finns inget att skriva om mer men, aa.  

sorry att jag gör  ett inlägg om ingenting.

Av Cezee - 17 december 2013 19:21

Märkte just nu att jag uppdaterar så fort det händer något. sorry.. :s

 

Men jag lyckades nyss att byta färg!! kuuul va?! 

-aa!!

 

ok, nu ska jag inte skriva mer idag..

 

Hej då! ♥♥

Av Cezee - 17 december 2013 18:45

Så fort jag får ordning på allt det här krånglet medbloggen så börjar jag blogga på riktigt! Då ska jag ha en bild som header i stället för titel, och jag ska snygga till bloggen med färger och bakgrunder.  Men Så länge får det duga med tråkigt bakgrund och bilder från google   

 

Nu ska jag försöka få upp låtar från spotify!


Jag tror jag lyckades va? Haha, det visar sig i så fall!   

 

 

jag ska typ "fira jul" i över morgon!!    

Det är bara för att jag inte är hemma på jul   

 

Men jaja, ni får ha det gött! <3

 

Av Cezee - 17 december 2013 17:47

plus att nu kommer det inte upp några rubriker till inläggen  ..????????????  

Av Cezee - 17 december 2013 17:40

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!! Jag blir galen!! den här datan funkar ju inte!!


Jag kan inte göra något med bloggen! Det går inte att fixa header, det går inte att byta färger, det går inte att lägga upp bilder!?!! Det går inte att styla den!!

plus att hela internet krashar när jag går in på bloggplatsen!!!!

 

Jag kommer snart bli helt galen på den här datan!!

 

Är det bara min data som håller på så här eller är det hemsidan så att det är så här för alla?

 

 

 

Av Cezee - 15 december 2013 12:24

Hej! Nu är jag tillbax igen!!! That,s pretty nice!! Or?..   

Jag har saknat att blogga, och ER så klart!!!!

 

Men nu är jag tillbaka med kanske LITE bättre inlägg!

(vi kan kalla det här för mitt första inlägg!)

 

Hahahahaa!!! Jag raderade min blogg, och sen kommer jag tillbaka med samma namn!!

Vi får se om jag får lika många följare som innan också!!

 

Jag ska packa till resan också! Ska nämligen på safari   

 

Nu ska jag hajpa, styla bloggen lite och hajpa lite till!   

NU KÖR VI!!!!!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallau!
Jag ä mellan 10-13 år och kommer blogga om allt mellan himmel o jord ;)

Fråga mig något!

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal tror du att jag är?
 5-9
 10
 11
 12
 13
 14

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards